tag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post3033077910961807920..comments2023-03-30T06:10:53.246+03:00Comments on dimoutech - the joy of tech: Αγαπάτε τα Saab;Nikos Dimouhttp://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comBlogger188125tag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-12962521008870598852007-10-27T06:03:00.000+03:002007-10-27T06:03:00.000+03:00Θέλεις να το αγοράσεις και μετά την αγορά να προγρ...Θέλεις να το αγοράσεις και μετά την αγορά να προγραμματίσεις την καθημερινότητα ώστε να περιλάβεις και την χρήση ας πούμε του αμαξώματος; Ε; Και είσαι ετών τριάντα-τέσσαρα, θεόόόόχαζη! Συνδυάζεις την ψυχή της κομουνίστριας με τον ορθολογισμό της σοσιαλδημοκράτισσας! Ε; Με τον καλύτερο μου φίλο; Σε σκοτώσω!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-75087263333869154242007-10-25T16:35:00.000+03:002007-10-25T16:35:00.000+03:00Big boys talking about toys...Για μτχ ΙΧ η αληθεια...Big boys talking about toys...<BR/><BR/>Για μτχ ΙΧ η αληθεια ειναι οτι συμφερουν μονο στο εξωτερικο,οπου στα 40χ km εχουν πεσει στη μιση τιμη.<BR/><BR/>Εδω απαξιωνονται μονον οταν αρχιζουν να βγαζουν βλαβες,στα 80-90χ.<BR/><BR/>Το small is beautiful ισχυει,γενικα, για μικροσωμες γυναικες...harrygrathhttps://www.blogger.com/profile/04501622511780274892noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-55919805358740368992007-10-25T16:13:00.000+03:002007-10-25T16:13:00.000+03:00mscmkr said... ... Όσο για την υποστροφή, είμα...mscmkr said...<BR/><BR/> ... Όσο για την υποστροφή, είμαι πραγματικά πολύ περιέργος...<BR/><BR/>-----------------------------<BR/><BR/>Γιά να εξηγούμεθα : καμμία μπροστινή κίνηση δεν έχει την φυσικότητα (και την χάρη) της πίσω ή την ουδετερότητα της τετρακίνησης...<BR/><BR/>Το Clio είναι κατηγορίας super mini (λίγα κιλά, πολλά άλογατα)<BR/>συνεπώς η οδήγησή του βοηθούντος του λιλιπούτειου μεταξονίου πιό πολύ προσομοιάζει σε κάρτ παρά σε "κανονικό" αυτοκίνητο -- αυτή είναι και η αιτία που το νέο μοντέλο δεν αρέσει στους reviewers, μεγάλωσε, βάρυνε και έχασε αυτήν την αίσθηση.<BR/><BR/>Το drifting είναι στην ημερησία διάταξη με σήκωμα του ποδιού από το γκάζι γιά το στήσιμο πριν την στροφή, κατά την διάρκεια της οποίας αν αφήσεις το γκάζι έχασες big time...<BR/><BR/><BR/>ΥΓ χαρρύλαε, μεταεξεταστέος - θα εξεταστείς σε τεχνικές drifting ειδ' άλλως σε βλέπω να μπαίνεις με τις πάντες και να βγαίνεις με τις ζάντες!d3ltahttps://www.blogger.com/profile/13185406883335369974noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-68771433512278647402007-10-25T15:37:00.000+03:002007-10-25T15:37:00.000+03:00Χαίρομαι πολύ που από τα μηνύματά σας επιβεβαιώνετ...Χαίρομαι πολύ που από τα μηνύματά σας επιβεβαιώνεται και μια πρώτη δική μου εκτίμηση: Είναι προτιμότερο να πάρω μεταχειρισμένο, και να κινηθώ προς τα Wolkswagen.<BR/><BR/>Νίκο, έχεις δίκιο, δεν έθεσα τα σωστά ερωτήματα, πάμε λοιπόν:<BR/><BR/>Budget: δεν θα ήθελα να υπερβώ τα 20.000 ευρώ για καινούριο αυτοκίνητο. Αν καταλήξω σε μεταχειρισμένο, σαφώς θα υπάρχει και μεγαλύτερη άνεση στην επιλογή του μοντέλου, αλλά δεν θα πήγαινα και για ένα πολύ πιο γρήγορο αυτοκίνητο από αυτό που μου προτείνεις, για αρχή... Προτιμώ να εξοικειωθώ πρώτα και μετά βλέπουμε...<BR/><BR/>Χρήση: Oχι τόσο τις πρωινές ώρες, κυρίως βραδινές ώρες και Σαββατοκύριακα, για εξόδους εκτός Αθηνών. Σίγουρα όχι διθέσιο, ίσως αργότερα, είμαι της παρέας, θέλω χώρο! Για να κάνω μπατιλίκια ή οδήγηση σε ανώμαλους δρόμους, δεν με βλέπω προς το παρόν, άρα μιλάμε για συμβατική χρήση.blade runnerhttps://www.blogger.com/profile/00513406721896010533noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-82560001624938144122007-10-25T15:06:00.000+03:002007-10-25T15:06:00.000+03:00@ blade runnerSmall is beautiful!;)@ blade runner<BR/><BR/>Small is beautiful!<BR/>;)testhttps://www.blogger.com/profile/06678807408643706564noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-32204143956388429282007-10-25T15:05:00.000+03:002007-10-25T15:05:00.000+03:00mscmkr said... Που να καταλάβει όμως ότι στη συγεκ...mscmkr said... <BR/>Που να καταλάβει όμως ότι στη συγεκριμένη στροφή θέλεις να μπεις με τις πόρτες και για πόσο θέλεις να κρατήσεις το drift;<BR/><BR/>------------------------<BR/><BR/>"Aυτό" δεν χρειάζεται να καταλάβει τίποτα - καταλαβαίνεις εσύ και το κατευθύνεις. Εάν δεν είσαι χαζο-οδηγός ή τεμπέλης που βάζεις D και το ξεχνάς, η αυτόματη οδήγηση μπορεί να είναι απόλυτα ενεργητική.Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-78836575674817457552007-10-25T15:03:00.000+03:002007-10-25T15:03:00.000+03:00Καλημέρα κι από μένα.Αμαν πια με τις MercedesΠρόσφ...Καλημέρα κι από μένα.<BR/><BR/><BR/><I>Αμαν πια με τις Mercedes</I><BR/><BR/>Πρόσφατα συναντήθηκα με έναν παλιό συμφοιτητή, αριστερών, τότε πεποιθήσεων, και προσφέρθηκε να με πάει κάπου με το αμάξι του.<BR/><BR/>Πηγαίνοντας στο γκαράζ, σταματάει μπροστά σε μια Mercedes.<BR/><BR/>- Ρε συ (δεν ντρέπεσαι;), Mercedes; Του λέω.<BR/>- Ναι ξέρεις (ντρέπομαι αλλά) μου την πρόσφερε ένας γνωστός σε τιμή ευκαιρίας και δεν μπορούσα να αρνηθώ, μου δικαιολογήθηκε.<BR/><BR/>Τώρα τι αντιπροσώπευε γι αυτόν η Mercedes (κρυφό απωθημένο; ανέκαθεν διακαή πόθο;…) δεν είμαι σε θέση να πω.<BR/><BR/>Πάντως το να βλέπεις κάποιον να προσπαθεί να συμβιβάσει τα φαντάσματα των νεανικών του χρόνων με τη σημερινή πραγματικότητα κι αυτό με το αναπότρεπτο κόστος των ενοχών, είχε κάποια γοητεία …<BR/><BR/>Σημείωση: Στον ανωτέρω πραγματικό διάλογο, τα εντός παρενθέσεως δεν ειπώθηκαν.testhttps://www.blogger.com/profile/06678807408643706564noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-7207993530952567882007-10-25T13:19:00.001+03:002007-10-25T13:19:00.001+03:00Nikos Dimou said... Την συζήτηση αυτή την κάναμ...Nikos Dimou said...<BR/><BR/> Την συζήτηση αυτή την κάναμε σε προηγούμενο ποστ. Εδώ απλώς να προσθέσω ότι για να άξιοποιήσεις σωστά το αυτόματο κιβώτιο (όπως στην F1) χρειάζεται επίσης τέχνη που αγνοούν οι περισσότεροι.<BR/><BR/>-----------------------<BR/><BR/>Σου αρέσει να γαργαλάς ευαισθησίες. :-) <BR/><BR/>Η αναφορά στην F1 άκυρη. Εκεί μετράει η efficiency και όχι η χαρά της οδήγησης. Το ότι το computer του αυτόματου είναι ταχύτερο από τον ανθρώπινο εγκέφαλο καμία αντίρρηση. Που να καταλάβει όμως ότι στη συγεκριμένη στροφή θέλεις να μπεις με τις πόρτες και για πόσο θέλεις να κρατήσεις το drift;mscmkrhttps://www.blogger.com/profile/07623226465969186439noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-81176611636535176562007-10-25T13:19:00.000+03:002007-10-25T13:19:00.000+03:00antvol said... ......Ε, στην περίπτωση αυτή η τετρ...antvol said... <BR/>......<BR/><I>Ε, στην περίπτωση αυτή η τετρακίνηση είναι αναντικατάστατη.</I><BR/><BR/>Συμφωνώ απολύτως και δεν είπα κάτι διαφορετικό. Αλλωστε πάντα πίστευα ότι ένα 4Χ4 και αρκετά ψηλό λόγω των "λακκούβων" είναι το καλύτερο αυτοκίνητο για Αθήνα. Σε περίπτωση μπλοκαρίσματος λόγω διαδηλώσεων μάλιστα, βοηθούν και την αναστροφή και δραπέτευση πάνω από νησίδες.<BR/>Απαραίτητη προϋπόθεση το μικρό μήκος για τα παρκαρίσματα.Dion.M.https://www.blogger.com/profile/04229470708077449492noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-67306526765241466542007-10-25T13:14:00.000+03:002007-10-25T13:14:00.000+03:00harrygrath said...[...] Το ζ-μπρωξιμο ( sic ) &...harrygrath said...<BR/>[...]<BR/> Το ζ-μπρωξιμο ( sic ) & το τραβηγμα ειναι η ιδια αισθηση,αλλαζει η...ιδεα. <BR/><BR/>-------------<BR/><BR/>Χμμμμ... Είσαι σίγουρος; Οι drift masters από την άλλη δεν είναι τόσο σίγουροι... <BR/><BR/>Οπότε εσύ θα οδηγούσες εμπροσθοκίνητο με τον ίδιο τρόπο και ταχύτητα που θα οδηγούσες πισωκίνητο και τανάπαλι; Ε ρε γλέντια...mscmkrhttps://www.blogger.com/profile/07623226465969186439noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-31055727763570906672007-10-25T13:10:00.000+03:002007-10-25T13:10:00.000+03:00delta_mike said...Και εγώ πάντως ως επί έτη πισωκο...delta_mike said...<BR/><BR/>Και εγώ πάντως ως επί έτη πισωκούνητος (αλλ' ουχί πισωγλέντης) ενέδωσα στις χαρές του Clio sport και με την ευκαιρία αυτή θα επιθυμούσα να προ(σ)καλέσω τον φίλο mscmcr σε οποιονδήποτε δρόμο με κλειστές στροφές της αρεσκείας του διά του λόγου το αληθές.<BR/>--------------------------<BR/><BR/>Χαχαχαχα φίλε μου πολύ θα το ήθελα αλλά είμαι εξωτερικό και όταν έρχομαι Ελλάδα, Θεσσαλονίκη. Πάντως πολύ θα το ήθελα γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα για το μικρό αυτό θαύμα. Μέχρι και το Car (το αγγλικό φυσικά) έχει γράψει καλά λόγια, οπότε καταλαβαίνεις... Όσο για την υποστροφή, είμαι πραγματικά πολύ περιέργος.mscmkrhttps://www.blogger.com/profile/07623226465969186439noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-53273366172224716062007-10-25T13:05:00.000+03:002007-10-25T13:05:00.000+03:00mscmkr said... Τα τετρακίνητα αφαιρούν από τη χαρά...mscmkr said... <BR/>Τα τετρακίνητα <BR/>αφαιρούν από τη χαρά της οδήγησης. Όπως το αυτόματο κιβώτιο (αλλά ας μην αρχίσουμε αυτή τη συζήτηση ε Νίκο; :-) )<BR/><BR/>---------------------------<BR/><BR/>Την συζήτηση αυτή την κάναμε σε προηγούμενο ποστ. Εδώ απλώς να προσθέσω ότι για να άξιοποιήσεις σωστά το αυτόματο κιβώτιο (όπως στην F1) χρειάζεται επίσης τέχνη που αγνοούν οι περισσότεροι.Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-11599282509171767392007-10-25T12:58:00.000+03:002007-10-25T12:58:00.000+03:00dion m said. ...Για αυτούς τους λόγους πιστεύω ότι...dion m said. ...<BR/>Για αυτούς τους λόγους πιστεύω ότι τα σύγχρονα τετρακίνητα, συγκεντώνοντας τα πλεονεκτήματα των εμπροσθιοκίνητων και των οπισθιοκίνητων έχουν καλύτερο κράτημα από τα πισωκίνητα. Αυτό όμως σημαίνει, για τους γρήγορους οδηγούς, περιορισμένη δυνατότητα να πηγαίνουν «με τις πάντες», και ίσως όχι τόση συμμετοχή και αίσθηση του καλού οδηγού, όση στα πισωκίνητα (ιδίως αν εχουν και την μηχανή πίσω).<BR/>---<BR/><BR/>Δεν διαφωνώ, έτσι θα 'ναι. Κάνε όμως ένα απλό τεστ: Κινηθείτε στην μποτιλιαρισμένη Αθήνα με ψιλόβροχο. Ιδίως όταν οι βροχές πρωταρχίζουν κι οι δρόμοι γλυστράνε σα τρελοί. Ακινητοποιηθείτε σε μια ανηφόρα, κατά προτίμηση απ' αυτές που έχουν μεγάλη κλίση και σούπερ γυαλιστερή άσφαλτο, λες και την έχουν τρίψει με γυαλόχαρτο (εύκολα θα βρείτε, αφθονούν). Και προσπαθείστε να ξεκινήσετε όταν ο δρόμος ανοίξει, αλλά ο πισινός σας έχει, όπως συνηθίζεται, κολλήσει στους 20 πόντους.<BR/><BR/>Ε, στην περίπτωση αυτή η τετρακίνηση είναι αναντικατάστατη.antvolhttps://www.blogger.com/profile/10726281657566567746noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-18230800554896912072007-10-25T12:57:00.000+03:002007-10-25T12:57:00.000+03:00Τα τετρακίνητα είναι καλύτερα, από τεχνικής απόψεω...Τα τετρακίνητα είναι καλύτερα, από τεχνικής απόψεως, και ασφαλέστερα. Αλλά, για μένα, αφαιρούν από τη χαρά της οδήγησης. Όπως το αυτόματο κιβώτιο (αλλά ας μην αρχίσουμε αυτή τη συζήτηση ε Νίκο; :-) )mscmkrhttps://www.blogger.com/profile/07623226465969186439noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-24951598749472073542007-10-25T12:54:00.000+03:002007-10-25T12:54:00.000+03:00k2825 said...Έχετε δει πολλά αυτοκίνητα στo Porsch...k2825 said...<BR/><BR/>Έχετε δει πολλά αυτοκίνητα στo Porsche SuperCup να πλαγιολισθαίνουν ή να προτοποθετούνται στις στροφές? <BR/><BR/>----------------<BR/><BR/>k2825<BR/>Έχεις δει τι ευθυγραμμίσεις, αναρτήσεις, ελατήρια, αντιστρεπτικές, χαμηλώματα, σπόιλερς (to name but a few) έχουν αυτά τα αμαξάκια, σε τι ασφάλτους οδηγούνται και πως εκμεταλλεύονται το πλάτος της πίστας (γραμμές); Μη συγκρίνεις τα ασύγκριτα please.mscmkrhttps://www.blogger.com/profile/07623226465969186439noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-44561607741668641052007-10-25T12:36:00.000+03:002007-10-25T12:36:00.000+03:00Τετρακίνηση:Αν δούμε τα ίχνη των τεσσάρων τροχών σ...Τετρακίνηση:<BR/><BR/>Αν δούμε τα ίχνη των τεσσάρων τροχών σε μια στροφή, βλέπουμε ότι μπροστινές και οι πισινές ρόδες έχουν διαφορετικό ίχνος. Είναι εύκολο να διαπιστώσουμε ότι οι πισινές ρόδες διανύουν στις στροφές μικρότερες αποστάσεις από τις μπροστινές. Αυτό αν συμβαίνει σε μαλακό η χωμάτινο δρόμο δεν έχει σημασία διότι οι ταχύτητες είναι μικρές και το μαλακό χώμα μπορεί να απορροφήσει τις διαφορές. Στην άσφαλτο όμως ήταν σοβαρό πρόβλημα διότι επειδή από την μηχανή οι στροφές που μετεφέροντο στούς μπροστινούς και πισινούς τροχούς ήτα ίδιες, το τετρακίνητο αυτοκίνητο ήταν εξαναγκασμένο στις στροφές να «πατινάρει» και να χάνει το κράτημά του. Αυτός ήταν (ένας) λόγος που τα τετρακίνητα, στις μεγάλες ταχύτητες θεωρούντο «σκοτώστρες».<BR/><BR/>Αυτό διορθώθηκε από την Audi με το Quattro, διότι βρήκε και εφάρμοσε τον κατάλληλο μηχανισμό για την σωστή κατανομή των στροφών στον εμπρός και πισω άξονα. Η τετρακίνηση επί πλέον, στις περιπτώσεις αυτοκινήτων μεγάλης ισχύος, έχει το πλεονέκτημα ότι μοιράζει την ισχύ σε τέσσερεις ρόδες αντί σε δύο και η δυνατότητα ολισθήσεων λόγω ισχύος περιορίζεται.<BR/>Επίσης η δυνατότητα να ολισθήσει ένας τροχός κινητήριος είναι μικρότερη από την δυνατότητα να ολισθήσει ένας παθητικός τροχός. <BR/><BR/>Για αυτούς τους λόγους πιστεύω ότι τα σύγχρονα τετρακίνητα, συγκεντώνοντας τα πλεονεκτήματα των εμπροσθιοκίνητων και των οπισθιοκίνητων έχουν καλύτερο κράτημα από τα πισωκίνητα. Αυτό όμως σημαίνει, για τους γρήγορους οδηγούς, περιορισμένη δυνατότητα να πηγαίνουν «με τις πάντες», και ίσως όχι τόση συμμετοχή και αίσθηση του καλού οδηγού, όση στα πισωκίνητα (ιδίως αν εχουν και την μηχανή πίσω).Dion.M.https://www.blogger.com/profile/04229470708077449492noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-91053362901669044422007-10-25T12:00:00.000+03:002007-10-25T12:00:00.000+03:00antvol said... Ισχύει αυτό και για τα τετρακίνητα;...antvol said... <BR/>Ισχύει αυτό και για τα τετρακίνητα; Δηλαδή μειονεκτούν σε σχέση με τα οπισθοκίνητα; Κι αν ναι, γιατί;<BR/><BR/>----------------------------------<BR/><BR/>Για τους οδηγούς που στην διάλεκτο των ραλλύ αποκαλούνται "χεράδες" τα πισωκίνητα είναι πιο θεαματικά για "παντιλίκια". Όμως τα τετρακίνητα όχι μόνο δεν μειονεκτούν, αλλά κερδίζουν...Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-84241773754547786442007-10-25T11:21:00.000+03:002007-10-25T11:21:00.000+03:00Ο/Η Nikos Dimou είπε... Καλημέρα!Επαναλαμβάνω: Η σ...Ο/Η Nikos Dimou είπε... <BR/>Καλημέρα!<BR/><BR/>Επαναλαμβάνω: Η σωστή αρχή είναι: άλλοι τροχοί να κινούν και άλλοι να στρίβουν.<BR/>---<BR/><BR/>Ισχύει αυτό και για τα τετρακίνητα; Δηλαδή μειονεκτούν σε σχέση με τα οπισθοκίνητα; Κι αν ναι, γιατί;antvolhttps://www.blogger.com/profile/10726281657566567746noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-76246151244447116912007-10-25T10:05:00.000+03:002007-10-25T10:05:00.000+03:00Παλιός δικός μου τρόπος επιλογής:Εντοπίζεις το μο...Παλιός δικός μου τρόπος επιλογής:<BR/>Εντοπίζεις το μοντέλο που σε αρέσει, κατ’αρχήν, και στην συνέχεια επίσκεψη σε αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, πλησιάζεις βοηθό , όχι μάστορα και ποτέ το αφεντικό, και ρωτάς : Τι ζημιές βγάζει συνήθως αυτό το μοντέλο; <BR/>Καλό είναι να μην ακούνε και άλλοι, συνήθως έχεις από πρώτο χέρι μια καλή πληροφορία για να προχωρήσεις.<BR/>Έχω καιρό να την δοκιμάσω…αχ …...<BR/><BR/>!<BR/><BR/><BR/>Η Dion.M. είπε...<BR/>Ο/Παραμερίζω δεξιά αμέσως, όπως ό οδηγός της Lotus τότε...<BR/>Περίπου ίδια εμπειρία και εγώ :<BR/> 1986 οδηγώ αργά ακούγοντας στο κασετόφωνο Θώδη (μη κοιτάτε τώρα ,τότε είχε φωνάρα, και πουλούσε 700 κασέτες στο πάγκο στην Ομόνοια μόνο την πρωινή βάρδια) ένα Daihatsu core 600c.c. 7-8 χιλ. πριν την Γλύφα, ξαφνικά γεμίζει ο καθρέφτης με μία Lotus , την αφήνω να προσπεράσει ,η νεαρή οδηγός μου χαμογελάει, μπαίνουμε στις κατηφορικές στροφές ,στην τρίτη στροφή την πιάνω, κλείνω την Θώδη , ανοίγω τα γκάζια, ακόμα θυμάμαι τον άγριο ήχο των δύο μοτέρ…. Φυσικά βγήκα πρώτος από το φέρυ απέναντι….glamhttps://www.blogger.com/profile/17830075181720906678noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-79526007262579157172007-10-25T09:33:00.000+03:002007-10-25T09:33:00.000+03:00Κάλεσα την microsoft, μου ζήτησε τον κωδικό ενεργο...Κάλεσα την microsoft, μου ζήτησε τον κωδικό ενεργοποίησης, τηλεφωνικά όμως (προκειμένουν να μπορείς να τους πεις τον κωδικό αυτό).<BR/>Επρεπε να αποσυνδέσω το ρούτερ.<BR/>Τα vista αν δούνε σύνδεση νετ χρησιμοποιούν αυτή χωρίς επιλογή. Αν θέλεις τηλεφωνική ενεργοποίηση δεν πρέπει να είσαι νετ.<BR/>Τους τον είπα, μου δώσανε κωδικό, τον έβαλα και όλα οκ! :)<BR/><BR/>Τέτοιες ταλαιπωρίες πάντως επί κλεψίτυπων ΧΡ δεν τις είχα! (είχα, και έχω το απόλυτο ξεκλειδωτήρι. Εκανε updates κανονικά)!<BR/>Είχα κλειδί που χρησιμοποιείται σε σχολή αμερικής όπου οι σπουδαστές μαθαίνουν εκτός των άλλων το πως γίνεται η εγκατάσταση και η ενεργοποίηση.<BR/><BR/>Προτιμώ έτσι όμως, νόμιμος! :)Somebody961https://www.blogger.com/profile/15356843790865138582noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-12740484745493901682007-10-25T09:32:00.000+03:002007-10-25T09:32:00.000+03:00@harrygrathΤους τα είχε πει και ο παππούς Enzo, μέ...@harrygrath<BR/><BR/>Τους τα είχε πει και ο παππούς Enzo, μέγας λάτρης των μπροστομήχανων, αλλά ο ξεμωραμένος Φερδινάνδος έκανε του κεφαλιού του … Τουλάχιστον, έστω και εκ των υστέρων, συνετίστηκαν αφού έκαναν κεντρομήχανες όχι μόνον τις Boxster & Cayman αλλά και την κορυφαία Carrera GT, εγκαταλείποντας την αρχική σχεδίαση - σήμα κατατεθέν των 911.<BR/><BR/>Κάποια στιγμή πάντως θα πρέπει να εκδοθεί ένα βιβλίο με τις ιστορικές παπαρολογίες στην ιστορία της αυτοκίνησης. Κάτι σαν τα “η αεροδυναμική είναι για όσους δεν ξέρουν να κατασκευάζουν κινητήρες” ή το “τα άλογα πρέπει να τραβάνε και όχι να σπρώχνουν την άμαξα” (απόπειρα δικαιολόγησης της ανικανότητας των "αεροδυναμιστών" του και επιχείρημα για την υποστήριξη των μπροστομήχανων λύσεων - αμφότερα δια στόματος του παππού Enzo).k2825https://www.blogger.com/profile/12196485488477905897noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-75596924982931378292007-10-25T09:20:00.000+03:002007-10-25T09:20:00.000+03:00"Θεωρητικά, ο βασικός σχεδιασμός όλων των Porsche ...<I>"Θεωρητικά, ο βασικός σχεδιασμός όλων των Porsche (ο κινητήρας "κρεμασμένος" πίσω) είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ εσφαλμένος. Aπό πλευράς κατανομής μαζών και σχέσης κέντρου βάρους και κέντρων περιστροφής η τοποθέτηση του κινητήρα κοντά στον πίσω άξονα είναι ο εφιάλτης του κάθε σχεδιαστή …"</I><BR/><BR/>---------<BR/><BR/>Αυτό όμως, που φαίνεται μειονέκτημα, η μεγάλη τάση υπερστροφής δηλαδή, είναι αυτό που επιτρέπει στον οδηγό την ευκολότερη και άμεση διόρθωση με το τιμόνι, και κατά συνέπεια είναι αυτό που δίνει την καλύτερη οδηγική αίσθηση και την μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.<BR/><BR/>Η αντίδραση του οδηγού στην υπερστροφή είναι άμεση και ενστικτώδης, έρχεται δηλαδή αυτόματα. Αυτό δεν συμβαίνει με την υποστροφή, που χρειάζεται εμπειρία.<BR/><BR/>Ενα σχετικό παράδειγμα είναι η ισορροπία μιας κατακόρυφης ράβδου, με ένα βαρίδι στο ένα άκρο πάνω στο δάκτυλο.<BR/><BR/>Οταν το βάρος είναι στο άνω άκρο, δηλαδή το κέντρο βάρους ψηλά, αν και φαίνεται η ισορροπία ασταθής, το να καρατήσεις την ράβδο κατακόρυφη με ενστικτώδεις μικροκινήσεις, είναι απλό. Αν το βαρίδι είναι κάτω, πάνω στο δάκτυλο δηλαδή, αν και φαινομενικά είναι ευσταθέστερο, η ισορρόπηση είναι αδύνατη.<BR/><BR/>Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και όταν έχουμε την μηχανή, δηλαδή το βάρος, πίσω από τον πίσω άξονα. Η διόρθωση της πορείας με μικροκινήσεις του τιμονιού δηλαδή των εμπροσθίων τροχών έρχεται αυτόματα, και επιτρέπει καλύτερα να βοηθάει το γκάζι στις στροφές.<BR/><BR/>Για τον λόγο αυτό πιστεύω, ότι ο συνδυασμός κίνηση πίσω-μηχανή πίσω, (Σκαραβαίος, NSU, Porsche κ.α.)είναι αυτός που επιτρέπει την μεγίστη οδηγική απόλαυση. Και για να μην ξεχνάμε... Η Porsche (356) ξεκίνησε σαν η σπορ έκδοση του σκαραβαίου.<BR/><BR/>Η μπρός κίνηση, που θεωρητικά σημαίνει ότι η συνιστώσα της κίνησης ταυτίζεται με την συνιστώσα της κινητήριας δύναμης, άρα η απλή οδήγηση είναι ευκολότερη και ασφαλέστερη για τον συνήθη οδηγό, αρχικά βγήκε για οικογενειακά αυτοκίνητα. Στην συνέχεια βέβαια πολλά βελτιώθηκαν και σχεδόν καθιερώθηκε και η τετρακίνηση, μετά από τεχνολογικές βελτιώσεις, διότι παλαιότερα τα τετρακίνητα δεν είχαν ευστάθεια, για γνωστούς και απλούς λόγους, που τώρα η τεχνολογία έχει βρεί τις απαντήσεις.Dion.M.https://www.blogger.com/profile/04229470708077449492noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-60146414725914958652007-10-25T09:00:00.000+03:002007-10-25T09:00:00.000+03:00Νέα από επανενεργοποίηση vista:Μπήκα πριν λίγο να ...Νέα από επανενεργοποίηση vista:<BR/>Μπήκα πριν λίγο να κάνω ενεργοποίηση και δεν έκανε. Μου ανέφερε πως ο κωδικός χρησιμοποιείται ήδη!<BR/>Φυσικά, από εμένα!<BR/>Περιμένω να πάει 9 που λειτουργεί το κέντρο υποστήριξης της microsoft hellas.<BR/>Να σημειώσω επίσης πως στα σεμινάρια που έκανε η εταιρία που δουλεύω επί εποχής ΧΡ μας έλεγαν πως επιτρέπονται έως 3 ενεργοποιήσεις ανά έτος.<BR/>Στα vista μου μοιάζει πως είναι μία..Somebody961https://www.blogger.com/profile/15356843790865138582noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-7786563206969520452007-10-25T08:30:00.000+03:002007-10-25T08:30:00.000+03:00Ο/Η Nikos Dimou είπε...Επαναλαμβάνω: Η σωστή αρχή ...Ο/Η Nikos Dimou είπε...<BR/><BR/>Επαναλαμβάνω: Η σωστή αρχή είναι: άλλοι τροχοί να κινούν και άλλοι να στρίβουν.<BR/><BR/>----<BR/><BR/>Βεβαίως και είναι, για 10δες λόγους. Γι αυτό και όλα τα ακριβά sportscars είναι είτε πισωκίνητα είτε τετρακίνητα.<BR/><BR/>Απλώς υπάρχει ριζωμένη η εσφαλμένη αντίληψη ότι πισωκίνητο σημαίνει εξ ορισμού υπερστροφικό και μπροστοκίνητο εξ ορισμού υποστροφικό. Κάτι που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση πέραν εκείνης της υπερστροφής/υποστροφής ισχύος που προκαλείται σκόπιμα από τον οδηγό. Τα περισσότερα ακριβά πισωκίνητα - μη ειδικού χαρακτήρα - είναι κατά βάσει ρυθμισμένα υποστροφικά από τους κατασκευαστές για λόγους ασφαλείας. <BR/><BR/>Στην υποθετική περίπτωση που 1 sport μπροστοκίνητο και 1 sport πισωκίνητο με την ίδια αναλογία κιλών ανά ίππο και τα ίδια χαρακτηριστικά μοτέρ (σε ότι αφορά τον τρόπο που αποδίδεται η ροπή) αντιπαρατεθούν στην ίδια μικτή διαδρομή (πχ nurbugring) με ισάξιους οδηγούς, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τον νικητή βάσει του κριτηρίου "κινητήριος άξονας" και μόνον.<BR/><BR/>Πάντως για την Ελλάδα και τους άθλιους δρόμους μας, η ηλεκτρονικά ή μηχανικά ελεγχόμενη 4κίνηση σαφώς πλεονεκτεί (ειδικά στις εκκινήσεις) …k2825https://www.blogger.com/profile/12196485488477905897noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2796423112016169552.post-87988020597498527642007-10-25T08:24:00.000+03:002007-10-25T08:24:00.000+03:00Καλημέρα! :)Για το θέμα του μεταχειρισμένου αυτοκι...Καλημέρα! :)<BR/><BR/>Για το θέμα του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου έχω να καταθέσω ένα γεγονός το οποίο με κάνει να ακούω μεταχ/νο και να τρέχω μακριά. Εκτός και είναι από πολύ δικό μου άνθρωπο.<BR/><BR/>Το '85 στον Πύργο Ηλείας πήρε κάποιος (ονόματα μπορώ να βρω) μια merc 200. Μετά από 1 χρόνο περίπου τράκαρε. Ο οδηγός σκοτώθηκε. Αφού πέρασε λίγος καιρός η γυναίκα του το έφτιαξε και το πούλησε.<BR/>Εκείνος που το πήρε, τράκαρε επίσης! Το ίδιο έκανε και η δική του γυναίκα και το αμάξι πήγε σε τρίτο ο οποίος ΕΠΙΣΗΣ σκοτώθηκε.<BR/>Αποτέλεσμα:<BR/>Το αμάξι το κάψανε, το καταστρέψανε εντελώς.<BR/><BR/>Οταν το έμαθα έμεινα άναυδος..<BR/>Μα υπάρχουν ..στοιχειά είπα?<BR/>Φαίνεται πως ναι, και το ότι καταθέτω εδώ την ιστορία σε ένα καθαρά ..ορθολογιστικό και τεχνοblog μου μοιάζει επίσης απίστευτο..<BR/><BR/>Υπάρχουν, φαίνεται, ακόμα πράγματα που δεν τα γνωρίζουμε..<BR/>--<BR/><BR/>Οσο για κρατήματα, στησίματα κλπ, σημασία έχει το πως είναι σχεδιασμένο ένα αμάξι και όχι το που βρίσκεται η κίνηση.<BR/>Μου θύμισε την 'ανυπέρβλητη' ποιότητα των πικάπ direct drive ενώ τα καλύτερα είναι με ιμάντα. :)Somebody961https://www.blogger.com/profile/15356843790865138582noreply@blogger.com